Rubrik: Sv: Favorit bok och film lör jun 16, 2012 8:45 pm
Jag har aldrig i hela mitt liv kunnat svara på dessa frågor. Jag känner att alla böcker är bra på sina sätt, och samma sak med filmerna <3 Men när det gäller filmerna så har jag mest minnen med 2:an och jag tycker Dödsrelikerna del 2 är bäst gjord ^^
Irah
Antal inlägg : 57 Galleoner : 41 Betyg : 0 Registreringsdatum : 12-06-16 Ålder : 27 Ort : Växjö
Rubrik: Sv: Favorit bok och film sön jun 17, 2012 7:07 am
Jag älskar nästan alla böcker (förutom sjätte för att den är så seg) men min favorit är helt klart Fången från Azkaban. Sen kommer andra boken och på tredje plats kommer de vises sten.
Mina favorit filmer är nog exakt samma som böckerna och i samma ordning.
Rubrik: Sv: Favorit bok och film sön jun 17, 2012 8:25 am
Min favoritbok är 1:an. Tycker det är så mysigt att läsa om när Harry går runt i Diagongränd osv Favoritfilm vet jag inte om jag kan svara på, men Dödsrelikerna del 2 var maffig.
Rubrik: Sv: Favorit bok och film ons jun 27, 2012 10:29 am
Jag kan inte svara på vilken av böckerna som är bäst, älskar dem lika mkt, men favoritfilmen är typ Dödsrelikerna del två och sen är det typ Dödsrelikerna del ett
Regulus
Antal inlägg : 75 Galleoner : 117 Betyg : 1 Registreringsdatum : 12-06-28 Ort : Hogwarts
Rubrik: Sv: Favorit bok och film tor jun 28, 2012 9:37 am
Mina favoritböcker är Halvblodsprinsen och Dödsrelikerna. Filmen är Halvblodsprinsen där med!