Hognet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Detta är det digitala Hogwarts. Kallad Hognet!

HemStartsidaLatest imagesSökBli medlemLogga in

Harry Potter-saker!

Gå ner 
+3
StormySky
EMELESEL
Twiiix
7 posters
FörfattareMeddelande
Twiiix

Twiiix

Antal inlägg : 48
Galleoner : 62
Betyg : 3
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 22

Harry Potter-saker! Empty
InläggRubrik: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptysön jun 17, 2012 9:26 am

Äger du några eller någon HP-sak? Har du köpt grejerna eller pysslat ihop själv?

Jag har Ron, Hermione och Harry Film Artifact boxarna och är den lyckligaste i världen. Min syster shoppade boxarna åt mig när hon var i London för ~2 veckor sedan. Boxarna innehåller saker från trions år på Hogwarts, i till exempel Harrys box finns brevet från Hogwarts, en biljett till Quidditch World Cup osvosv (om ni vill se allt innehåll i boxarna så är det bara att söka på youtube, finns en massa videos om dom)

Diskutera allt om Harry Potter-grejer här! Det kan vara alltifrån att ge pysseltips till att... berätta om sina saker! :'D

Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
Lärare
EMELESEL

Antal inlägg : 217
Galleoner : 394
Betyg : 20
Ålder : 24

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptysön jun 17, 2012 9:48 am

OHOHO! Jag har hela mitt rum+källaren fullt XD Kan nog inte rabbla upp allt om jag så håller på tills imorrn. Nyaste är iallafall mitt Deathly Hallows halsband som jag köpte igår Smile
StormySky

StormySky

Antal inlägg : 18
Galleoner : 19
Betyg : 0
Registreringsdatum : 12-06-27

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptyons jun 27, 2012 9:46 am

Jag har Ginnys trollstav! Samt alla böcker på svenska och engelska utom fyran på engelska. Sedan har jag en Gryffhalsduk också.. tror det var allt!
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr

Antal inlägg : 270
Galleoner : 275
Betyg : 17
Ålder : 25

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptyons jun 27, 2012 10:16 am

Åh jag vill såå ha de där boxarna! AVUNDSJUK!

Jag har Harry Potter Film Wizardy. Om ni inte vet vad det är så är det en fet bok där det står om hur de gjorde filmerna osv. Den innehöll en MASSA saker som jag dog av när jag såg dem. Bland annat brevet från hogwarts, marodörkartan, Weasleys vassa varor-katalog, Borgin & Burkes katalog, Umbridge-reglerna som Filch satte upp på väggen och en massa mera!
Det dåliga var att vissa saker, som tex brevet, satt fast i boken så jag rev loss dem och de gick sönder lite.. Men, men xD
95mas

95mas

Antal inlägg : 186
Galleoner : 91
Betyg : 5
Registreringsdatum : 12-06-15
Ålder : 27

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptyons jun 27, 2012 6:27 pm

[quote="HarryPotterr"]Åh jag vill såå ha de där boxarna! AVUNDSJUK!

Jag har Harry Potter Film Wizardy. Om ni inte vet vad det är så är det en fet bok där det står om hur de gjorde filmerna osv. Den innehöll en MASSA saker som jag dog av när jag såg dem. Bland annat brevet från hogwarts, marodörkartan, Weasleys vassa varor-katalog, Borgin & Burkes katalog, Umbridge-reglerna som Filch satte upp på väggen och en massa mera!
Det dåliga var att vissa saker, som tex brevet, satt fast i boken så jag rev loss dem och de gick sönder lite.. Men, men xD
[/quote] jag har också den, intressant bok.
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptyons jun 27, 2012 10:02 pm

^ Aa, verkligen ^^
EMELESEL
Lärare
EMELESEL

Antal inlägg : 217
Galleoner : 394
Betyg : 20
Ålder : 24

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptytor jun 28, 2012 9:09 am

Snackar ni om HP film wizardry? *väldigt efter* Smile
StormySky

StormySky

Antal inlägg : 18
Galleoner : 19
Registreringsdatum : 12-06-27

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptytor jun 28, 2012 5:55 pm

Har halsduk, Ginnys trollstav, alla böcker på svenska och engelska, alla filmer och Gryffindorknapp. Dumbledore
Twiiix

Twiiix

Antal inlägg : 48
Galleoner : 62
Betyg : 3

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptytor jun 28, 2012 10:05 pm

Haha, jag var otroligt vimsig är jag skapade tråden xD

Eftersom det var nedpackat i flyttlådor glömde jag helt bort att jag har Harry Potter Unoffical (orkar inte brty mig om stavning..) Cookbook, Lunas trollstav, 1001 frågor om Harry Potters magiska värld samt en HP-kortlek ^^
95mas

95mas

Antal inlägg : 186
Galleoner : 91
Betyg : 5
Registreringsdatum : 12-06-15
Ålder : 27

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptylör jun 30, 2012 9:50 pm

Sen har jag såklart alla böcker och filmer.
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptylör jun 30, 2012 9:59 pm

GAH JAG VILL HA ALLT NI NÄMNEEERRR
Regulus

Regulus

Antal inlägg : 75
Galleoner : 117
Betyg : 1
Registreringsdatum : 12-06-28

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptysön jul 01, 2012 10:15 am

Ska till London snart och shoppa loss Cool
Sen har jag 3 trollstavar, 1 slytherinvimpel och massvis av affisher! Smile
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptymån jul 02, 2012 7:12 am

^ Lyx! Vilka trollstavarhar du? :3
Matilda Weasley!

Antal inlägg : 6
Galleoner : 6
Registreringsdatum : 12-07-05
Ålder : 20

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Emptysön aug 12, 2012 3:54 pm

Jag har berti botts bönor,två pennskrin,en kakburk,fem böcker,åtta filmer och två böcker om Harry potters värld!
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Harry Potter-saker!   Harry Potter-saker! Empty

Harry Potter-saker!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Misstag i Harry Potter filmerna
» James Potter