Hognet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Detta är det digitala Hogwarts. Kallad Hognet!
 
HemStartsidaLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Misstag i Harry Potter filmerna

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Irah

Irah


Antal inlägg : 57
Galleoner : 41
Betyg : 0
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 27
Ort : Växjö

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:15 am

Hittade den här videon med misstag i de vises sten för ett tag sen och tycker att vissa är fåniga, men ändå rätt så genom tänkta för det är saker som man inte tänker på oftast. (Om ni inte vill förstöra filmen genom att veta de flesta misstagen så ska ni inte se den här videon.)¨

https://www.youtube.com/watch?v=fpRKQ-9zgS8
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/gullepluttarna
EMELESEL
Lärare
EMELESEL


Antal inlägg : 217
Galleoner : 394
Betyg : 20
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 25
Ort : Örebro

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:18 am

O, kul! Älskar att hitta fel, haha x) Måste tänka lite så att jag kan radda upp alla mina vanliga fail... haha Smile
Till överst på sidan Gå ner
Irah

Irah


Antal inlägg : 57
Galleoner : 41
Betyg : 0
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 27
Ort : Växjö

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:19 am

[quote="EMELESEL"]O, kul! Älskar att hitta fel, haha x) Måste tänka lite så att jag kan radda upp alla mina vanliga fail... haha Smile[/quote]

*väntar med förväntan* Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/gullepluttarna
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr


Antal inlägg : 270
Galleoner : 275
Betyg : 17
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 26

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:20 am

Haha, tyckte det var väldigt uppmärksamt av de som hittade felen..
Till överst på sidan Gå ner
Irah

Irah


Antal inlägg : 57
Galleoner : 41
Betyg : 0
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 27
Ort : Växjö

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:20 am

[quote="HarryPotterr"]Haha, tyckte det var väldigt uppmärksamt av de som hittade felen.. [/quote]

Ja, men kanske lite för uppmärksamt Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/gullepluttarna
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr


Antal inlägg : 270
Galleoner : 275
Betyg : 17
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 26

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:28 am

[quote="Irah"][quote="HarryPotterr"]Haha, tyckte det var väldigt uppmärksamt av de som hittade felen.. [/quote]

Ja, men kanske lite för uppmärksamt Wink[/quote] A, tycker jag också.. Man ska ju koncentrera sig på självaste filmen... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Irah

Irah


Antal inlägg : 57
Galleoner : 41
Betyg : 0
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 27
Ort : Växjö

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:29 am

[quote="HarryPotterr"][quote="Irah"][quote="HarryPotterr"]Haha, tyckte det var väldigt uppmärksamt av de som hittade felen.. [/quote]

Ja, men kanske lite för uppmärksamt Wink[/quote] A, tycker jag också.. Man ska ju koncentrera sig på självaste filmen... Wink[/quote]
Precis Smile men nu så kan inte jag det heller för jag måste alltid kolla på Hermiones slips på tåget Neutral
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/gullepluttarna
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr


Antal inlägg : 270
Galleoner : 275
Betyg : 17
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 26

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:36 am

[quote="Irah"][quote="HarryPotterr"][quote="Irah"][quote="HarryPotterr"]Haha, tyckte det var väldigt uppmärksamt av de som hittade felen.. [/quote]

Ja, men kanske lite för uppmärksamt Wink[/quote] A, tycker jag också.. Man ska ju koncentrera sig på självaste filmen... Wink[/quote]
Precis Smile men nu så kan inte jag det heller för jag måste alltid kolla på Hermiones slips på tåget Neutral [/quote]

Vad är det med den ? :O
Till överst på sidan Gå ner
Irah

Irah


Antal inlägg : 57
Galleoner : 41
Betyg : 0
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 27
Ort : Växjö

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:38 am

[quote="HarryPotterr"][quote="Irah"][quote="HarryPotterr"][quote="Irah"][quote="HarryPotterr"]Haha, tyckte det var väldigt uppmärksamt av de som hittade felen.. [/quote]

Ja, men kanske lite för uppmärksamt Wink[/quote] A, tycker jag också.. Man ska ju koncentrera sig på självaste filmen... Wink[/quote]
Precis Smile men nu så kan inte jag det heller för jag måste alltid kolla på Hermiones slips på tåget Neutral [/quote]

Vad är det med den ? :O[/quote]
Se 4:12 så förstår du Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/gullepluttarna
HarryPotterr
Lärare
HarryPotterr


Antal inlägg : 270
Galleoner : 275
Betyg : 17
Registreringsdatum : 12-06-16
Ålder : 26

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:41 am

[quote="Irah"][quote="HarryPotterr"][quote="Irah"][quote="HarryPotterr"][quote="Irah"][quote="HarryPotterr"]Haha, tyckte det var väldigt uppmärksamt av de som hittade felen.. [/quote]

Ja, men kanske lite för uppmärksamt Wink[/quote] A, tycker jag också.. Man ska ju koncentrera sig på självaste filmen... Wink[/quote]
Precis Smile men nu så kan inte jag det heller för jag måste alltid kolla på Hermiones slips på tåget Neutral [/quote]

Vad är det med den ? :O[/quote]
Se 4:12 så förstår du Wink[/quote]
Aha.. oj xD
Till överst på sidan Gå ner
95mas

95mas


Antal inlägg : 186
Galleoner : 91
Betyg : 5
Registreringsdatum : 12-06-15
Ålder : 28
Ort : Kumla

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptylör jun 16, 2012 9:47 am

Det är roligt med misstag i filmer, men dem hör är så små att dem inte spelar någon roll.
Till överst på sidan Gå ner
Anneliz




Antal inlägg : 28
Galleoner : 26
Betyg : 2
Registreringsdatum : 12-07-05
Ålder : 28
Ort : Luleå

Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Emptyfre jul 06, 2012 3:44 pm

EMELESEL skrev:
O, kul! Älskar att hitta fel, haha x) Måste tänka lite så att jag kan radda upp alla mina vanliga fail... haha Smile
Haha, jag älskar oxå att hitta fel, det är så kul Fred och George
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Misstag i Harry Potter filmerna Empty
InläggRubrik: Sv: Misstag i Harry Potter filmerna   Misstag i Harry Potter filmerna Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Misstag i Harry Potter filmerna
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Harry Potter-saker!
» Filmerna vs böckerna
» James Potter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hognet :: Forum :: Harry Potter-
Hoppa till: